ОНТОЛОГІЧНІ ВИМІРИ КОМУНІКАТИВНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Тамара Дмитрівна Польська

Анотація


В статті розглядається взаємодія між людиною і технологіями, яка
проблематизується на нових етапах розвитку інформаційного суспільства і
проаналізований онтологічний поворот в медіа-дослідженнях, представлений пост-герменевтичною концепцією Х.У.Гумпрехта.


Ключові слова


інформаційне суспільство; комунікативна реальність; віртуальна реальність; присутність

Повний текст:

PDF

Посилання


Bodrijjar Zh. Symbolic Exchange and Death. Moscow, Dobrosvet Publ., 2000. 387 p.

Vattymo Dzh. Transparent Society. Moscow, Lohos Publ., 2002.128 p. [In Russian].

Vysots'ka O.Ye. Virtual'na real'nist' ta postratsional'na komunikatsiya v konteksti stanovlennya suspil'stva postmodernu. [Virtual reality and postrationality communication in the context of the formation of post-modern society]. Humanitarnyy chasopys [Journal of Humanities], 2007, no 4. pp.5-11.

Humbrekht Kh.U. Proyzvodstvo prysutstvyya: Cheho ne mozhet peredat' znachenye. [Production of Presence: What can not transfer meaning]. Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2006, 184 p.

Castells M. The Information Age: Economy, Society and Culture. Moskow, HSE Publ., 2000, 608 p. [In Russian].

Kostenko N. Nastych' real'noe, kohda medya povsyudu [Overtake real when media everywhere]. Sotsyolohyya: teoryya, metody, marketynh, [Sociology: Theory, Methods, Marketing], 2010, no 1, pp.3-15.

Luman N. Real'nost' mass-medya [The reality of the mass media]. Moskow, Praksys, 2005, 256 p.

McLuhan M. The Gutenberg Galaxy: The Making of Typographic Man. Kyiv, Nika-Tsentr, 2004, 432 p.

Muza D.E. Informacionnoe obshhestvo: pritjazanija, vozmozhnosti, problemy.

Filosofskie ocherki [Information society: the claims, capabilities, problems. Fhilosophical Essays]. Dnepropetrovsk, Adverta, 2013, 144 p.

Nosov N.A. Nosov N.A. Slovar' virtual'nyh terminov [Dictionary of virtual terms]. Trudy laboratorii virtualistiki [Proc. of the Laboratory virtualistics], 2000, vol. 7, 69 p.

Hajdegger M. Being and time. Available at: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2124242 (accessed 18 October 2014). (In Russian)

Horuzhij S.S. O starom i novom [On the old and new]. St. Petersburg , Aleteyya, 2000, 475 p.

Deuze, Mark. Media life. Theory, Culture & Society, 2011, Vol.33(1), pp. 137–148.

Kittler F. Towards an Ontology of Media. Theory, Culture & Society, 2009. Vol.26, p.p. 23–31.

Urry J. Complexity. Theory, Culture & Society, 2006, Vol.23, pp. 111–115.

Featherstone M.Ubiquitous Media: An Introduction. Theory,Culture&Society, 2009, p.p. 1-22.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Бодрийяр Ж .Символический обмен и смерть/ Ж.Бодрийяр – М.: Добросвет, 2000. – 387 с.

2. Ваттимо Дж. Прозрачное общество/ Дж Ваттимо Дж. – М.: Логос, 2002. – 128 с.

3. Висоцька О.Є. Віртуальна реальність та постраціональна комунікація в
контексті становлення суспільства постмодерну / О.Є. Висоцька// Гуманітарний часопис – 2007. – №4. – С.5-11.

4. Гумбрехт Х.У. Производство присутствия: Чего не может передать значение / Х.У.Гумбрехт. – М.: Новое литературное обозрение, 2006. – 184 с.

5. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура /
М.Кастельс. – М.: ГУ ВШЭ, 2000. – 608 с.

6. Костенко Н. Настичь реальное, когда медиа повсюду / Н.В. Костенко
//Социология: теория, методы, маркетинг. – 2010. – № 1. – С.3-15.

7. Луман Н. Реальность масс-медиа: Пер. с нем. А. Ю. Антоновского. / Никлас Луман – М.: Праксис, 2005. – 256 с.

8. Маклюэн М. Галактика Гуттенберга.Сотворение человека печатной культуры / М.Маклюэн. – Киев: Ника-Центр, 2004. – 432с.

9. Муза Д.Е. Информационное общество: притязания, возможности,
проблемы.Философские очерки / Д.Е. Муза. –Днепропетровск: Адверта, 2013. –144 с.

10. Носов Н.А. Словарь виртуальных терминов / Носов Н.А // Труды лаборатории виртуалистики. – Выпуск 7. – М.: Путь, 2000. – 69 с.

11. Хайдеггер М. Бытие и время / Мартин Хайдеггер ; Перевод [с нем. и примеч.]. В. В. Бибихина. – М: Ad Marginem,1997. – 451 с.

12.Хоружий С.С. О старом и новом / С.С. Хоружий. – СПб.: Алетейя, 2000. – 475с.

13. Deuze. Mark .Media life/ Mark. Deuz // Theory, Culture & Society. —
2011. – Vol. 33(1) — P. 137–148.

14 Kittler F.Towards an Ontology of Media / F. Kittler // Theory, Culture & Society. – 2009. – Vol. 26. –P. 23-31. – doi: 10.1177/0263276409103106/

15. Urry J. Complexity / J. Urry // Theory, Culture & Society. – 2006. – Vol. 23. –P. 111-115.

16. Featherstone M.Ubiquitous Media: An Introduction / M. Featherstone // Theory, Culture& Society. – 2009. – P. 1-22.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.