ОНТОЛОГІЧНІ ВИМІРИ КОМУНІКАТИВНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Ключові слова:
інформаційне суспільство, комунікативна реальність, віртуальна реальність, присутністьАнотація
В статті розглядається взаємодія між людиною і технологіями, яка
проблематизується на нових етапах розвитку інформаційного суспільства і
проаналізований онтологічний поворот в медіа-дослідженнях, представлений пост-герменевтичною концепцією Х.У.Гумпрехта.
Посилання
Bodrijjar Zh. Symbolic Exchange and Death. Moscow, Dobrosvet Publ., 2000. 387 p.
Vattymo Dzh. Transparent Society. Moscow, Lohos Publ., 2002.128 p. [In Russian].
Vysots'ka O.Ye. Virtual'na real'nist' ta postratsional'na komunikatsiya v konteksti stanovlennya suspil'stva postmodernu. [Virtual reality and postrationality communication in the context of the formation of post-modern society]. Humanitarnyy chasopys [Journal of Humanities], 2007, no 4. pp.5-11.
Humbrekht Kh.U. Proyzvodstvo prysutstvyya: Cheho ne mozhet peredat' znachenye. [Production of Presence: What can not transfer meaning]. Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2006, 184 p.
Castells M. The Information Age: Economy, Society and Culture. Moskow, HSE Publ., 2000, 608 p. [In Russian].
Kostenko N. Nastych' real'noe, kohda medya povsyudu [Overtake real when media everywhere]. Sotsyolohyya: teoryya, metody, marketynh, [Sociology: Theory, Methods, Marketing], 2010, no 1, pp.3-15.
Luman N. Real'nost' mass-medya [The reality of the mass media]. Moskow, Praksys, 2005, 256 p.
McLuhan M. The Gutenberg Galaxy: The Making of Typographic Man. Kyiv, Nika-Tsentr, 2004, 432 p.
Muza D.E. Informacionnoe obshhestvo: pritjazanija, vozmozhnosti, problemy.
Filosofskie ocherki [Information society: the claims, capabilities, problems. Fhilosophical Essays]. Dnepropetrovsk, Adverta, 2013, 144 p.
Nosov N.A. Nosov N.A. Slovar' virtual'nyh terminov [Dictionary of virtual terms]. Trudy laboratorii virtualistiki [Proc. of the Laboratory virtualistics], 2000, vol. 7, 69 p.
Hajdegger M. Being and time. Available at: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2124242 (accessed 18 October 2014). (In Russian)
Horuzhij S.S. O starom i novom [On the old and new]. St. Petersburg , Aleteyya, 2000, 475 p.
Deuze, Mark. Media life. Theory, Culture & Society, 2011, Vol.33(1), pp. 137–148.
Kittler F. Towards an Ontology of Media. Theory, Culture & Society, 2009. Vol.26, p.p. 23–31.
Urry J. Complexity. Theory, Culture & Society, 2006, Vol.23, pp. 111–115.
Featherstone M.Ubiquitous Media: An Introduction. Theory,Culture&Society, 2009, p.p. 1-22.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Публічне управління та адміністрування
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (Публічної Ліцензії Creative Commons "Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна"), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).