ОНТОЛОГІЧНІ ВИМІРИ КОМУНІКАТИВНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тамара Дмитрівна Польська Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Україна https://orcid.org/0000-0003-4887-9002

Ключові слова:

інформаційне суспільство, комунікативна реальність, віртуальна реальність, присутність

Анотація

В статті розглядається взаємодія між людиною і технологіями, яка
проблематизується на нових етапах розвитку інформаційного суспільства і
проаналізований онтологічний поворот в медіа-дослідженнях, представлений пост-герменевтичною концепцією Х.У.Гумпрехта.

Біографія автора

Тамара Дмитрівна Польська, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Кандидат філософських наук, доцент кафедри теорії та практики управління, факультет соціології і права

Посилання

Bodrijjar Zh. Symbolic Exchange and Death. Moscow, Dobrosvet Publ., 2000. 387 p.

Vattymo Dzh. Transparent Society. Moscow, Lohos Publ., 2002.128 p. [In Russian].

Vysots'ka O.Ye. Virtual'na real'nist' ta postratsional'na komunikatsiya v konteksti stanovlennya suspil'stva postmodernu. [Virtual reality and postrationality communication in the context of the formation of post-modern society]. Humanitarnyy chasopys [Journal of Humanities], 2007, no 4. pp.5-11.

Humbrekht Kh.U. Proyzvodstvo prysutstvyya: Cheho ne mozhet peredat' znachenye. [Production of Presence: What can not transfer meaning]. Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2006, 184 p.

Castells M. The Information Age: Economy, Society and Culture. Moskow, HSE Publ., 2000, 608 p. [In Russian].

Kostenko N. Nastych' real'noe, kohda medya povsyudu [Overtake real when media everywhere]. Sotsyolohyya: teoryya, metody, marketynh, [Sociology: Theory, Methods, Marketing], 2010, no 1, pp.3-15.

Luman N. Real'nost' mass-medya [The reality of the mass media]. Moskow, Praksys, 2005, 256 p.

McLuhan M. The Gutenberg Galaxy: The Making of Typographic Man. Kyiv, Nika-Tsentr, 2004, 432 p.

Muza D.E. Informacionnoe obshhestvo: pritjazanija, vozmozhnosti, problemy.

Filosofskie ocherki [Information society: the claims, capabilities, problems. Fhilosophical Essays]. Dnepropetrovsk, Adverta, 2013, 144 p.

Nosov N.A. Nosov N.A. Slovar' virtual'nyh terminov [Dictionary of virtual terms]. Trudy laboratorii virtualistiki [Proc. of the Laboratory virtualistics], 2000, vol. 7, 69 p.

Hajdegger M. Being and time. Available at: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2124242 (accessed 18 October 2014). (In Russian)

Horuzhij S.S. O starom i novom [On the old and new]. St. Petersburg , Aleteyya, 2000, 475 p.

Deuze, Mark. Media life. Theory, Culture & Society, 2011, Vol.33(1), pp. 137–148.

Kittler F. Towards an Ontology of Media. Theory, Culture & Society, 2009. Vol.26, p.p. 23–31.

Urry J. Complexity. Theory, Culture & Society, 2006, Vol.23, pp. 111–115.

Featherstone M.Ubiquitous Media: An Introduction. Theory,Culture&Society, 2009, p.p. 1-22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-20

Номер

Розділ

Статті